Veel gestelde vragen
Kunt u iets niet vinden of komt u er nog niet uit? Neem dan contact met ons op.
Storingen & Onderhoud
Er zijn momenteel geen storingen of onderhoud.
Hulp op afstand
Administratie
Hoe moet ik een wijziging doorgeven?
Als u een wijziging wilt doorgeven dan kunt u dat in een e-mailbericht naar ons toesturen. Dit kan naar info@zonneveldwebdesign.nl
Wat is de betaaltermijn voor een factuur?
Een factuur dient binnen 14 dagen te zijn voldaan vanaf de factuurdatum. Is dit niet mogelijk, dan dient u contact met ons op te nemen.
Ik kan niet (op tijd) betalen, wat nu?
Het kan wel eens voorkomen dat u niet tijdig kan betalen. Neem hiervoor contact met ons op om te kijken naar een oplossing.
Wij gaan er van uit dat u hiermee komt en niet wij.
Wat zijn de betaalmogelijkeden?
U kunt bij ons betalen via iDeal of via Bankoverschrijving. iDeal heeft onze voorkeur. Dit kan gemakkelijk door op de link te klikken in de e-mail welke u heeft ontvangen.
Betaald u liever via bankoverschrijving? Zorg er dan voor dat het openstaande bedrag voor de vervaldatum op onze rekening staat onder vermelding van het factuurnummer.
Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.
U kunt uw gegevens voor uw e-mail of uw website bij ons opvragen door contact met ons op te nemen.
Hoeveel e-mailaccounts kan ik laten aanmaken?
U kunt onbeperkt e-mailaccounts aan laten maken als u webhosting van Zonneveld Webdesign afneemt.
Hoe maak ik meerdere e-mailaccounts aan?
Wenst u meerdere e-mailaccounts aan te maken? Stuur ons dan een e-mail met het gewenste e-mailadres en een eventueel gewenst wachtwoord.
Wat zijn de server instellingen van mijn e-mail?
Wij raden altijd aan om IMAP instellingen te gebruiken.
Inkomende server:
mail.zxcs.nl
Poort 993
SSL AAN
Uitgaande server:
mail.zxcs.nl
Poort 465
SSL AAN
Hoe stel ik mijn e-mailaccount in op mijn Microsoft Outlook?
Ga naar Profielen beheren
Allereerst ga je, bovenin Outlook, naar Bestand. Daar klik je op Info > Accountinstellingen > Profielen beheren.
Nieuw e-mail account toevoegen
Er komt een venster tevoorschijn, E-mailconfiguratie – Outlook. Klik hier op E-mailaccounts …
Vervolgens kan je op Nieuw… klikken onder E-mail. Zo kan je een nieuw email adres aan Outlook toevoegen.
Je account configureren
Om een email account toe te voegen, moet deze handmatig ingesteld worden.
Je kiest voor een POP of IMAP email account, omdat we een IMAP verbinding gaan instellen.
Je dient nu je login gegevens in te voeren. Stap 1 en 3 moeten vervangen worden met je eigen gegevens.
Nadat je alle velden heb ingevuld, ga je naar Meer instellingen …
Voor Server voor uitgaande e-mail (SMTP) is ook verificatie vereist. Dit moet dus aangevinkt worden.
Tot slot zet je onder Geavanceerd voor zowel inkomende als uitgaande mail SSL/TLS aan.
Voor inkomende mail moet als poort 993 ingesteld worden. De uitgaande mail gaat over 465.
Bevestig deze gegevens om je account op te slaan.
Er wordt nu een test uitgevoerd om de werkzaamheid van zowel de IMAP als SMTP server te controleren.
Dit zou nu zonder problemen moeten verlopen.
Hoe stel ik mijn e-mailaccount in op mijn iPhone?
1. Nieuw account toevoegen
Ga eerst naar je Instellingen toe en klik daar op Accounts en wachtwoorden of MAIL (onder wachtwoorden).
Klik vervolgens op Nieuwe account om een nieuw account toe te voegen.
2. Anders (internet email)
We willen een IMAP account toe gaan voegen, dus kies je in het volgende menu voor Anders, helemaal onderaan.
3. Inkomende mail (IMAP)
Je zult vervolgens enkele instellingen moeten invoeren voor de inkomende mail.
Selecteer IMAP en voer de gegevens in zoals in het bovenstaande voorbeeld.
Uiteraard vervang je het email adres met jouw eigen email.
Je gebruikersnaam is altijd je volledige email adres.
4. Uitgaande mail (SMTP)
Ook je uitgaande mailserver dien je te configureren.
De instellingen hiervoor zijn eigenlijk dezelfde als de inkomende mail.
Je wilt een verbinding over SSL instellen.
De poort die onze server gebruikt is 465.
Als de gegevens staan zoals in de afbeelding, kan je deze opslaan en verder gaan.
5. Overzicht instellingen
Wanneer alles goed gegaan is, zou het overzicht van je instellingen eruit moeten zien zoals in de screenshot hierboven.
Daarmee zal je vanaf nu je email op je iPhone ontvangen.
Hoe stel ik mijn e-mailaccount in op mijn Android telefoon?
Ga nadat je een e-mailaccount hebt aangemaakt naar de instellingen op je telefoon. Scroll een stukje naar onderen totdat je bij “Accounts” uitkomt. Klik hier vervolgens op.
Stap 2
Je ziet nu bovenin eventuele eerdere toegevoegde accounts. Eronder staat “Account toevoegen“klik daarop om een nieuw account toe te voegen.
Stap 3
Klik nu op “E-mail” om een e-mailaccount toe te voegen.
Stap 4
Voer hier je emailgegevens in en klik op “Inloggen“.
Stap 5
Selecteer nu IMAP-Account of POP3-Account. In het voorbeeld maken we gebruik van IMAP. Op het moment dat je dan via je telefoon een email verwijderd, verwijder je de betreffende email ook op de server zodat het bij alle toestellen verwijderd word.
Stap 6
Je komt op een nieuwe pagina terecht. Voer bij de gebruikersnaam je volledige emailadres in, en bij wachtwoord natuurlijk je wachtwoord. Voer onder “Inkomende server” bij de IMAP-server hetgeen dat in onderstaande afbeelding staat in en selecteer bij Beveiligingstype “SSL“. Klik vervolgens weer op “Inloggen“.
Stap 7
Voor de uitgaande server voer je ook weer bij de SMTP-server hetgeen in dat hieronder staat weergegeven. Selecteer bij Beveiligingstype ook weer “SSL” en gebruik poort 465. Daarnaast vink je “Verificatie vereist voor verzenden van e-mail” aan en voer je daaronder de emailgegevens nogmaals in. Klik nu weer op “Inloggen“.
Op welke apparaten kan ik mijn e-mail bekijken of toevoegen?
U kunt uw e-mailaccounts op elk gewenst apparaat toevoegen en of bekijken.
Bijvoorbeeld op uw computer of laptop, tablet en mobiel.
Wilt u uw email bekijken op internet. Ga dan naar
https://mail.zxcs.nl/webmail/
Synchroniseert mijn e-mail automatisch?
Als u de IMAP instellingen gebruikt dan synchroniseert elk apparaat uw e-mailberichten. Zo kunt u altijd op elk apparaat uw e-mailberichten bekijken.
Wordpress
Hoe kan ik inloggen op mijn website?
U kunt inloggen via https://www.uwdomeinnaam.nl/inloggen/
Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
LET OP! Als u te vaak foutief inlogt dan blokkeert uw ip-adres uit veiligheid overwegingen.
Is mijn website beveiligd?
Ja uw website is beveiligd met de nieuwste software. Deze software registreert en detecteert gewijzigde bestande, malware, spyware en virussen.
Mocht het zo zijn dat u onbetrouwbare of ongewenste zaken tegenkomt op uw website dan horen wij dit graag.
Kan ik zelf dingen aanpassen aan mijn website?
U kunt zeker zelf dingen aanpassen aan uw website. Wij raden echter wel aan om dingen aan te passen als u weet wat u doet. Als u iets doet wat teruggedraaid dient te worden dan is het niet altijd goed te weten wat u veranderd of gedaan hebt.
Wij raden aan om een korte uitleg van ons te krijgen over het systeem en de mogelijkheden.
Hoe werken UPDATES van mijn website?
Wij bieden onderhoudscontracten aan. In deze onderhoudscontracten zijn updates inbegrepen. Wij updaten veel handmatig om problemen en storingen te voorkomen. Het een wilt niet altijd met het andere qua versies werken.